Sıfırdan Unity ve C# öğrenecek dersin sonunda da oyun firmalarında çalışabilecek bir seviyeye geleceksiniz.
Oyun geliştiricliğine sürekli ilgin oldu ama nereden başlaman gerektiğini bilemedin. Nasıl bir yol çizerek çalışman gerektiğini ya da yapıp yapamayacağın konusunda aklındaki sorular yüzünden bir türlü başlama fırsatı bulamadın. Belki de kendini belli bir düzeye getirdin ama bulduğun kaynakların seni daha ileriye taşımadığını hissediyorsun. Bu ders her iki durumda da tam sizin için.
------------------
Dersler daha önce hiç bir bilginizin olmadığını varsayaraktan en temelden başlayıp üst düzeye doğru adım adım ilerliyor. Bu süreç boyunca yeri geldiğinde modelleme eğitimi yeri geldiğinde ise matematik eğitimi ile karşılaşıyorsunuz. Tüm eğitim olayların mantığını kavratmaya yönelik bir yol izliyor. Size işin mantığını öğrettikten sonra hayalinizde kurduğunuz bir çok oyunu ya da yazılım algoritmasını kendiniz tasarlamya başlayabileceksiniz.
------------------
Unreal Engine 4 oyun motorunun gerisinde kalan Unity 2019-2020 yılları arasında yaptığı yeni güncellemeler ile Unity oyun motoruna çağ atlattı.
HighDefinitionRenderPipeline( HDRP), UniversalRenderPipeline(URP), VFX Graph, Shader Graph gibi sistemler Unity üzerinde yeni teknoloji halini aldı. Bu teknolojiler gerçekten güçlü ve 2020 yılında artık eski teknolojileri kullanmak için bir sebep kalmamıştır. Bu ders serisi içinde yeni teknolojiler ile nasıl üst düzey oyunlar geliştirebilirsiniz bunu öğreneceksiniz. Aynı zamanda Türkiye'de henüz bu teknolojileri kullanan oyun firmaları çok fazla olmadığı için büyük de bir artı kazanmış olacaksınız.
------------------
Subnautica
Rust
Hearhstone
Hollow Knight
FireWatch
Inside
Ori And The Blind Forest