3D Studio Max programının kullanımı hayalimizde olanı gerçeğe dönüştürmeden önce sanal bir ortamda gerçeği taklit etme sanatıdır. Mimari Projeleri, ürün tasarımları, oyun sahneleri, Tv Jenerik hazırlama, reklam sektöründe kullanılmaktadır.
3D Studio Max Eğitimine Kimler Katılmalıdır?
Sektörde bir çok alanda Mimaride, endüstride, TV’de jenerik hazırlamada, sinema sektöründe, animasyon karakterlerinin geliştirilmesinde, simülasyonların tasarımında ve daha onlarca alanda sıklıkla kullanılmaktadır.
- Mimarlar,
- İç Mimarlar,
- Görsel İletişim Tasarımcıları,
- Endüstriyel Ürün Tasarımcılar,
- Grafik Tasarımcılar,
- Oyun Tasarımcıları,
- Mühendisler.
3D Studio Max Eğitimi Detayları
- Bu eğitime kayıt olduğunuzda 1 yıl boyunca erişim sağlayabilirsiniz. 365 gün sonunda aboneliğiniz silinir.
- Ders güncelleme garantisi: Bu eğitim yılda 2 kez canlı derslerle güncellenir.
- Forum aboneliği: Eğitimde forum aboneliğine 1 yıl boyunca abone olabilirsiniz.
- Canlı ders: Bu eğitimde yılda 2 dönem canlı ders yapılmaktadır.
- Sertifika: Eğitimde sınav yapılmaktadır. Sınav, ödev ve eğitmen değerlendirmesiyle başarılı olan öğrenciler dijital sertifika kodu ücretsiz olarak gönderilir.
3Ds Max kursu için ihtiyacınız olan şeyler
- Akıllı telefon, tablet ya da bilgisayar.
- Aktif internet bağlantısı
Neler öğreneceksiniz?
- 3D Studio Max Program Arayüzü ,
- Program Menülerini düzenleme,
- Program kısa yolları,
- Program kullanım araçları, düzenleme araçları
- Modelleme Teknikleri;
- Spline modelleme, Polygon Katı modelleme
- Autocad Proje (DWG) Import
- Mataryal Editör ile Kaplama oluşturma
- Vray malzeme özellikleri
- Program Kamera ayarları, Işık ayarları
- Vray Setting Render Motoru ayarlamaları
Eğitimin Konu Başlıkları
Modül - 1
Programın içeriği:
- User Interface(Sahne Tanımlanması)
- Viewportlar (Görüntü Alanları)
- Viewport Düzenleme
- File Menüsü Tanımlanması (AutoCAD Transfer, Merge, Import)
Modül - 2: Menülerin Tanıtımı
- 3 Boyutlu Standart Objelerin çizimi
- 3 Boyutlu Extended Objelerin çizimi (Ağaç, Merdiven, Duvar, Kapı)
- 2 Boyutlu çizgiler ve tanımlanması
Modül - 3: Toolbarların Kullanımı
- Transform Komutları
- Hizalama Komutları
- Simetri Komutları
- Bağlama, Kopyalama, Gruplama İşlemleri
- Eksen ve Hareket Mesnet Noktalarını Belirleme ve Düzenleme
- Display, Ekran Görünüm Kontrollerinin Yapılması
Modifikasyonların Anlatımı ve Uygulamaları
- 2 Boyutlu Modifikasyonlar
- 3 Boyutlu Modifikasyonlar
- Genel Modifikasyonlar
- Boolean işlemleri ve Uygulamaları
- Loft işlemleri ve Uygulamaları
Modül - 4:Işıklar
- Standart ışıklar, Işık tanımlamaları ve özellikleri
- Özel ışıklar, tanımlamaları ve özellikleri
- Sahne Aydınlatma
Modül - 5: Materyal
- Vray Materyal Kullanımı
- Materyal Tanımı ve oluşturulması
- Materyallere Kaplama aktarımı ve seçenekleri
- Standart dışı özel Materyaller
Modül - 6: Vray